• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Театр гуртка «Цікава математика» школи «Паростки» НБДЮ - це цікаво!

Театр гуртка «Цікава математика» школи «Паростки» НБДЮ - це цікаво!

2016-04-19

/Files/photogallery/772/DSCN7870.JPG

Психологи і педагоги стверджують: у дошкіль­нят величезний творчий природний потенціал, який з різних причин не завжди повністю ре­алізується. Найважливішим стимулом розвитку творчих здібностей дитини дошкільного віку є театральне мистецтво величезна сила впливу якого тра­диційно використовувалося у вітчизняній та за­рубіжній педагогіці як могутній чинник виховання та освіти підростаючого покоління. Виховна і ху­дожня цінність театрального мистецтва обумовлена специфікою засобів втілення в ньому художнього образу, глибоким впливом цього синтетичного виду мистецтва на емоційно-чуттєву сферу дитини шляхом гармонійного поєднання засобів виразності художньої літератури, музики та хореографії.

У процесі організації навчання дітей дошкільного віку значну роль відіграє постійна підтримка дитячої уваги, оптимальний режим зміни видів діяльності, активізація пошукової діяльності малят, в ході якої відбувається розвиток образного мислення, формування творчих нахилів, здібностей, уяви та пам’яті. Театральне мистецтво збагачує духовний світ дитини, впливає на розвиток її творчих здібностей, формує моральні якості.

Кожен педагог по-своєму залучає дітей до світу прекрасного. Зацікав­ленність педагога, доброзичливість, віра у творчі здібності дітей, бажання зберегти дитячу здатність до подиву допомагає засобами театрального мистецтва створити на заняттях з дітьми дошкільного віку си­туацію успіху, яка сприяла б бурхливому сплеску дитячої фантазії, атмосфері творчого натхнення, реалізації можливості проявити свою індивідуальність в новій захопливій діяльності.

Життєдайним джерелом розвитку дитячого театру є художня література, усна народна творчість, казка. Казка – це найулюбленіша і найдоступніша форма навчання дошкільнят. В колоритній, яскравій мові казок за­кладено величезний естетичний потенціал, який проявляється в яскравому, романтичному зобра­женні казкового світу, в ідеалізації позитивних ге­роїв, повчальності.

Побачивши непідкупний інтерес дітей до розігрування казок, віршів, керівник гуртка-методист Яременко Н. Г. активно використовує театралізацію в рамках роботи гуртка «Цікава математика» школи раннього розвитку дитячої обдарованості «Паростки» Ніжинського Будинку дітей та юнацтва. Використання театрального мистецтва на заняттях з логіко-математичного розвитку допомагає їй відтворювати зміст програмового матеріалу в більш доступній до сприйняття привабливій формі, поглибити наявні знання вихованців, давши ним нову якість, зробивши ці знання емоційно-насиченими. Особливої значущості ця активна форма пізнання навколишнього світу набуває за рахунок цілеспрямованого процесу опанування новими знаннями про певні об’єкти чи явища довкілля з подальшим перетворенням їх з почуттєвого образу в логічну думку.

/Files/photogallery/772/DSCN7877.JPG

Театральне мистецтво вчить вихованців вести діалог, формує між ними гуманні взаємини, викликає в дітей вміння співчувати, співпереживати, радіти спільним результатам, розвиває пізнавальну активність дітей, художній смак, акторські та декламаційні здібності, пам’ять, дикцію, риторику, виразність мови, здатність до перевтілення, увагу, уяву, оригінальність, виразність емоцій та міміки, пластичність рухів, викликає в дітей бажання приносити людям радість.

/Files/photogallery/772/PHOTO_20160225_173135.jpg

Перш ніж вивести своїх вихованців на «велику» сцену діти під керівництвом педагога інсценують різноманітні художні твори з математичним змістом на заняттях за допомогою іграшок, ляльок, паперових фігурок, малюнків, масок. Діти з нетерпінням чекають кожного заняття, адже головні ролі виконують саме вони. Сценарії інсценівок Яременко Н. Г. намагається складати так, щоб вони були цікаві і доступні дітям, щоб в них мали змогу брати участь всі дошкільнята, не залежно від рівня їх акторських здібностей. «Творчі здібності не створюються, а вивільняються», зазначає А. Фергюсон. На переконання педагога, кожна без виключення дитина обдарована, має певні здібності, треба тільки придивитися, а головне, створити сприятливі умови для «вивільнення», прояву творчих можливостей вихованців.

/Files/photogallery/772/DSCN7896.JPG

З розученими сценками вихованці гуртка виступають на святах, розвагах перед батьками та однолітками. Яскравою подією в житті математичного театру школи "Паростки" стало театралізоване свято «ЯК ЗВІРЯТА НАС НАВЧАЛИ РАХУВАТИ» для середнього та старшого дошкільного віку за мотивами творів Олексія Кононенко «Десять кошенят» та Альфа Прейсена «Казка про козлика, який учився рахувати до десяти». Чудове оформлення сцени, декорації, музичний супровід - все це сприяло самовираженню учасників вистави та створювало цілісне художньо-образне враження від побаченого. Відчувши «солодкий смак» оплесків та публічного успіху, наші маленькі таланти з іще більшим ентузіазмом готуються підкорювати серця своїх майбутніх прихильників.

/Files/photogallery/772/PHOTO_20160225_175912.jpg

Жодна вистава не відбулася без активної підтримки батьків вихованців. Саме завдяки їх небайдужості діти не пропускали репетицій, з'явилися на сцені в яскравих, оригінальних костюмах. Батьки були помічниками педагога під час підготовки вистав, костюмерами, суфлерами, гримерами. А як щиро вони підтримували маленьких акторів під час виступів оплесками, фотографували та фільмували кожен цікавий момент вистави. Саме ось така співпраця педагогів та батьків призводить до високих результатів у всебічному розвитку малюків. Завдання педагогів та батьків вихованців – всіляко підтримувати їх на тернистому, але такому заманливому творчому шляху.

/Files/photogallery/772/PHOTO_20160225_180656.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 369

Коментарi