В школі "ПАРОСТКИ" ювілейний набір!

2017-08-15

/Files/images/Рисунок222.png

Ефективною моделлю роботи Ніжинського Будинку дітей та юнацтва з формування та розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку, здійснення ранньої діагностики та виявлення різних видів і типів обдарованості у дітей, забезпечення інтеграції у змісті дошкільної та позашкільної освіти є школа раннього розвитку дитячої обдарованості «Паростки». Її найперше завдання – створення динамічного інтегрованого предметно-розвивального середовища, в якому новітні педагогічні технології вміло поєднуються з традиційними дидактичними засобами, що сприяє емоційному, інтелектуальному та творчому розвитку дітей дошкільного віку, за допомогою якого вони пізнають світ.

Комплексна програма школи «Паростки» передбачає навчання дітей віком 4-6 років в гуртках: «Рідна мова», «Говоримо англійською», «Цікава математика», «Музика та співи», «Ритміка та хореографія», «Образотворча діяльність». Охоплення школою «Паростки» дітей від 4 до 6 років, що не відвідують дошкільні навчальні заклади, сприяє забезпеченню рівних стартових умов у інтелектуальній, емоційній та соціальній підготовці дітей до вступу у загальноосвітню школу. За часи плідної праці, починаючи з 1992 року, не одне покоління випускників школи «Паростки» добре підготовленим переступило поріг загальноосвітньої школи. Вихованці школи всебічно розвинені та виховані, добре вчаться, люблять і вміють самостійно працювати, успішно опановують знання в початковій школі і старших класах, займаються в гуртках НБДЮ та інших позашкільних закладах.

Компетентнісний підхід до навчального процесу, орієнтація на дитину, гуманізація – ці принципи лежать в основі творчої педагогічної діяльності керівників гуртків школи. Керівники гуртків прагнуть зробити кожне заняття змістовним, використовують ігрові ситуації, театралізацію, оптимально реалізують сучасні інтерактивні методики, новітні педагогічні особистісно-орієнтовані техніки, впроваджують інноваційні технології, які спрямовані на розвивальне навчання. Вихованці школи найбільше люблять заняття, де майстерно поєднані мандрівки, змагання, ігри. Кожну зустріч з дітьми педагоги обмірковують до найменших дрібниць. Бо навіть перші слова педагога, якими почнеться подорож у країну нових знахідок і відкриттів, повинні одразу створити в групі дітей атмосферу захопленості та зацікавленості, доброзичливості та взаєморозуміння, продемонструвати дітям, що найкращий спосіб вивчити – відкрити самому.

Мистецтво навчання полягає не в умінні повідомляти, а в умінні збуджувати, будити, оживляти. На глибоке переконання педагогів школи раннього розвитку дитячої обдарованості «Паростки», справжня мета навчання і виховання досягається не через насичення ди­тячої свідомості великою кількістю фактів і теоретичних відомостей, а лише через задоволення внутрішнього прагнення маленької дитини вирости до рівня Особистості, відчути невимовну радість пізнання і творчості.

З 23 серпня розпочався новий - ювілейний набір вихованців до школи "Паростки", що відзначає цьогоріч 25 років з дня заснування. Сподіваємось, що і у 2017-2018 н. р. паростки талантів наших малюків неодмінно зміцніють, розквітнуть та дадуть плоди.

Чекаємо вас, малята, в стінах нашого закладу!

Кiлькiсть переглядiв: 324

Коментарi