• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • НАВІЩО ПОЗАШКІЛЛЮ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД

НАВІЩО ПОЗАШКІЛЛЮ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД

2017-12-11

/Files/images/імідж3.jpg

Понеділок (11 грудня 2017 р.) нового робочого тижня педагоги НБДЮ розпочали з засідання педагогічного імідж-клубу закладу "Доживемо до понеділка". Наш імідж-клуб вже 10 років є дієвою платформою для самоосвіти педагогів, обговорення актуальних питань сучасної педагогіки та психології, підвищення рівня педагогічної компетентності. Керівник клубу, координатор методичного проекту "Впровадження інноваційних форм методичної роботи як засіб активізації творчого потенціалу педагога закладу позашкільної освіти", методист Кікіна Л. В. цього разу запропонувала для обговорення тему: "Компетентнісний підхід та шляхи його реалізації в закладі позашкільної освіти".

Орієнтація позашкільної освіти на новий результат, який вимагає забезпечення її якості, зумовлює пріоритетність впровадження у організацію та управління освітнім процесом закладу позашкільної освіти компетентнісного підходу, що передбачає посилення практичної спрямованості освіти, засвоєння підростаючим поколінням життєво важливих компетентностей. Компетентнісний підхід до організації роботи закладу позашкільної освіти дає можливість активізувати роботу щодо створення сприятливих соціально-психологічних умов для творчого розвитку дітей на різних вікових етапах – від дошкільного до юнацького.

Тож чим згідно компетентнісного підходу має стати НБДЮ для відвідувачів сьогодні – освітнім центром, розважальним закладом, майданчиком для суспільного діалогу?

Теоретична та практична частина засідання педагогічного імідж-клубу надали керівникам гуртків НБДЮ чергову можливість ґрунтовно з'ясувати важливість втілення компетентнісного підходу у підготовці гуртківців до успішного життя в суспільстві та знаходженні власного місця у навколишньому світі. Реалізація компетентнісного підходу у позашкільній освіті має допомогти дітям і молоді зробити правильний вибір сфери власного розвитку, сприяти формуванню в них уміння усвідомлювати мотиви власної діяльності, працювати з інформацією, конструктивно взаємодіяти з оточенням, зберігати та відновлювати власне здоров’я, реалізувати творчі та соціальні проекти.

Актуальність, сучасність, співтворчість – ось принципи, якими керуються в своїй роботі педагоги нашого закладу, а головний з них – працювати на перспективу. Бо заспокоєність на досягненому – це той бар’єр, за яким закінчується творчість і починається професійне вигорання педагога. Це не загрожує педагогам НБДЮ, які не тільки на кожному з засідань педагогічного імідж-клубу закладу "Доживемо до понеділка", а щопонеділка виконують «роботу над помилками», аналізують кожен крок своєї діяльності, корегують та врегульовують власні та спільні дії, відшліфовують власну педагогічну компетентність.

Методист НБДЮ Яременко Н. Г.

Кiлькiсть переглядiв: 408

Коментарi