• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Прозорість та відкритість

Назва закладу Ніжинський Будинок дітей та юнацтва (відповідно до Статуту)

/Files/images/статут НБДЮ.png

Кадровий склад НБДЮ
Адміністративно-методичний персонал - 10, педагогічний колектив (основні, сумісники) - 29 працівники, обслуговуючий персонал - 11 працівників.

Колективна науково-методична проблема закладу в 2019-2020 н.р.Соціальне партнерство ПНЗ у площині розвитку життєвих компетентностей особистості. Спільний шлях у майбутнє!»

Освітні програми, що реалізуються в НБДЮ, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою.

Проектна потужність та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі Проектна потужність приміщення закладу за адресою вул. Богуна, 14 Б розрахована на 325 (20 працівників, 305 учнів). Фактична наповнюваність: 325(20 працівників + 305 вихованців) Проектна місткість приміщення за адресою вул. Московська, 15В/77 – 35 (5 працівників, 30 вихованців). Фактична наповнюваність: 35(5 працівників + 30 вихованців).

Загальна кількість гуртків/груп: 86.

Загальна кількість вихованців: 1140.

Мова освітнього процесу: українська

Матеріально-технічний стан НБДЮ

Матеріально-технічний стан НБДЮ у цілому забезпечує роботу гуртків. Обладнання приміщень НБДЮ в основному відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, сприяє здійсненню педагогічного процесу. Всі навчальні кабінети в основному оснащені для забезпечення виконання програм. Навчальні приміщення обладнані відповідно до профілів гурткової роботи, забезпечені необхідними приладдям, матеріалами, наочними посібниками, обладнанням, меблями, музичними інструментами, сучасними технічними засобами: звукопідсилююча та звуковідтворююча апаратура, комп’ютерна техніка, мультимедійне обладнання тощо. В НБДЮ постійно оформлюються експозиції з декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва.

З метою забезпечення самоосвітньої діяльності педагогічних працівників НБДЮ та інформування про досягнення сучасної психолого-педагогічної науки, передовий педагогічний досвід, інноваційні технології, міжнародний досвід, проводиться придбання фахової літератури за кошти спецрахунку та власний кошт. В НБДЮ є фахова бібліотечка, яка містить посібники, довідники, словники та методичну літературу. У методичному кабінеті зібрані навчальні програми, посібники, довідники, фахові журнали та підручники, банк методичних рекомендацій та розробок, сценарії масових заходів, методична література, матеріали з досвіду роботи педагогів закладу тощо. Керівники гуртків виготовляють дидактичні та наочні матеріали.

Загальна площа приміщень закладу за адресою вул. Богуна, 14 Б : 646,1 м кв. Площа забудови: 440,5 м кв. Підвал: 217,3 м кв. Присадибна ділянка: 3085,56 м кв.

Проектна місткість приміщення за адресою вул. Московська, 15В/77 – 35 (5 працівників, 30 вихованців). Фактична наповнюваність: 35(5 працівників + 30 вихованців).

Загальна площа приміщень за адресою вул. Московська, 15В/77:145,3 м кв. Площа забудови: 89,2 м кв. Підвал: 54,2 м кв.

Стан збереження будівель добрий, всі приміщення в цілому задовольняють державні санітарні норми. Кількість та стан будівель, навчальних приміщень закладу в основному відповідають його статутним завданням. Згідно із Статутом в НБДЮ створені відповідні умови для навчально-виховного процесу в гуртках та інших творчих об’єднаннях. Навчально-виховний процес здійснюється на базі відповідно обладнаних навчальних кабінетів та інших приміщень закладу.

Стан навчальних приміщень НБДЮ і прилеглої території відповідає санітарно-гігієнічним та естетичним вимогам, в основному відповідає існуючим вимогам щодо устаткування і утримання позашкільних навчально-виховних закладів, організації в них навчально-виховного процесу. Приміщення, в яких працюють гуртки на базах загальноосвітніх навчальних закладів, також відповідають санітарно-гігієнічним нормам, вимогам безпеки життєдіяльності. Для утримання кабінетів, коридору, зовнішніх будівель (сарай, гараж), подвір’я і огорожі в задовільному стані робляться поточні ремонти. Під час проведення ремонтів приділяється особлива увага створенню відповідного інтер’єру. Вдало підібрані шпалери, жалюзі, тюль, фарба, килими. Готовність приміщень до навчального процесу перевіряється комісією, про що складається Акт готовності навчального закладу до початку нового навчального року. Щорічно оновлюється обладнання танцювальної зали, актової зали та навчальних кабінетів. Перед фасадом приміщень закладу розбиті квітники, які постійно доглядаються, багато уваги приділяється благоустрою території.

Температурний режим та санітарно-гігієнічні норми дотримуються у відповідності до державних санітарних правил і норм. Освітлення приміщень (природне і штучне) достатнє і відповідає санітарно-гігієнічним вимогам. Вологе прибирання приміщень проводиться щоденно із застосуванням миючих і дезінфікуючих засобів. Щоденно проводиться прибирання прилеглої території.

Навчальні аудиторії систематично провітрюються перед та після занять через кожну навчальну годину. Достатній повітрообмін забезпечується через конвективний повітрообмін, аерацію, витяжку, в танцювальній залі встановлені кондиціонери. Заклад забезпечений центральним водопостачанням (холодною водою) та каналізацією, приміщення обладнані внутрішніми та надвірним туалетами. Дотримання питного режиму забезпечується наявністю питного фонтанчика та кулера шляхом використання індивідуального та одноразового посуду.

У осінньо-зимовий період опалення приміщень закладу здійснюється через централізоване теплопостачання. Тепловий режим витримується згідно норми (18-200С). Приміщення закладу мають двошарове застеклення, більша частина вікон замінена на металопластикові. Задля забезпечення дотримання належного температурного режиму у приміщеннях проводиться утеплення вікон та дверей.

В НБДЮ створені безпечні умови для навчання вихованців гуртків, працівників закладу. Робота з охорони праці базується на нормативно-правовій документації. Заходи з охорони праці, охорони навколишнього середовища здійснюються систематично. В НБДЮ призначені особи відповідальні за охорону праці. З питань охорони праці в закладі проведена наступна робота: в наявності законодавчі акти з охорони праці, ведуться журнали з охорони праці на робочих місцях, ведуться журнали реєстрації інструктажів з вихованцями, є інструкції з охорони праці на робочих місцях, ведуться журнали видачі інструкцій з охорони праці та посадових інструкцій, проводиться адміністративно-громадський контроль з питань охорони праці, заведені журнали реєстрації нещасних випадків. Реалізується система заходів щодо профілактики травматизму: інструктажі, бесіди та консультації, заняття з безпеки життєдіяльності з дітьми.

У приміщеннях Будинку встановлено належний протипожежний режим. Призначена особа відповідальна за протипожежну безпеку. Під’їзди, коридори, аварійні виходи вільні, утримуються в чистоті. Розміщення меблів і обладнання в кабінетах, роздягальнях сприяє евакуації людей з приміщення. Двері евакуаційних виходів під час знаходження людей в приміщенні закриті з середини на замки, які легко відкриваються. Ключі від всіх приміщень знаходяться в доступному місці. Приміщення забезпечено 3 вогнегасниками, протипожежним інвентарем. На видному місці розміщена план-схема евакуації на випадок надзвичайних ситуацій. З учнями та працівниками установи проводяться планові та позапланові і цільові інструктажі з протипожежної безпеки, інформація про які заноситься у спеціальні відомості та журнали. В кабінетах є типові інструкції з охорони праці та протипожежної безпеки.

Відповідність будівель та приміщень Ніжинського Будинку дітей та юнацтва завданням реалізації позашкільної освіти

Показники

Необхідно

Фактично

Основне приміщення, вул. Богуна, 14 Б

1

Тип приміщення:

- нетипове

Пристосоване

2

Матеріал, який використано для будівництва основного приміщення

Цегла,
деревина

3

Висота стін від підлоги до стелі:

- в навчальних аудиторіях та кабінетах

3,0

3,8

- в актовому залі

3,0

4,10

4

Водопостачання

наявність проточної води:

+

+

- холодної

+

+

5

Каналізація

+

+

- централізована

+

+

6

Туалети:

- внутрішні (площа на одного учня)

0,2

2,4

- надвірні

+

+

7

Питні фонтанчики

1

1

8

Адміністративно-господарські приміщення:

- кабінет директора (м2)

+

18,2

- методичний кабінет (м2)

+

26,3

9

Допоміжні приміщення

+

+

- підвал

+

+

- сарай

+

+

- гараж

+

+

10

Відповідність оренди приміщень чинному законодавству

+

+

11

Якість проведення поточного ремонту

+

+

12

Стан території:

- огорожі

+

- квітників

+

- господарського двору

+

13

Стан покрівлі

+

Філія НБДЮ «Райдуга», вул. Московська, 15 В/77

1

Тип приміщення:

- нетипове

Пристосоване

2

Матеріал, який використано для будівництва основного приміщення

Цегла,
деревина

3

Висота стін від підлоги до стелі:

- в навчальних аудиторіях та кабінетах

3,0

2,7

4

Водопостачання

наявність проточної води:

+

+

- холодної

+

+

5

Каналізація

+

+

- централізована

+

+

6

Туалети:

- внутрішні (площа на одного учня)

0,2

1,4

7

Адміністративно-господарські приміщення:

- кабінет методиста (м2)

+

6,1

8

Відповідність оренди приміщень чинному законодавству

+

+

9

Якість проведення поточного ремонту

+

+

10

Стан території:

- огорожі

+

- квітників

+

- господарського двору

+

11

Стан покрівлі

+

Наявність та стан навчальних кабінетів та ін., передбачених для даного типу та профілю Ніжинського Будинку дітей та юнацтва

Призначення приміщень

фактично

Стан

задовільний

незадовільний

потребує ремонту

в аварійному стані

1

Навчальні кабінети за напрямом діяльності:

Основна будівля закладу по вул. Богуна 14-Б

1) кабінет практичного психолога

+

кількість

1

всього їх площа (м2)

17,5

площа на одного учня (м2)

1,16

2) танцювальна зала

+

кількість

1

всього їх площа (м2)

54,7

площа на одного учня (м2)

3,64

3) студія образотворчого мистецтва

+

кількість

1

всього їх площа (м2)

37,4

площа на одного учня (м2)

2,49

4) кабінет «Школа раннього розвитку Паростки»

+

кількість

1

всього їх площа (м2)

27,2

площа на одного учня (м2)

1,81

5) кабінет музики та співи

+

кількість

1

всього їх площа (м2)

27,8

площа на одного учня (м2)

1,85

6) кабінет культорганізатора

+

кількість

1

всього їх площа (м2)

38,2

площа на одного учня (м2)

2,54

7) кабінет гурткової роботи

+

кількість

1

всього їх площа (м2)

38,2

площа на одного учня (м2)

2,54

2

Приміщення для гурткової та масової роботи:

- актова зала

+

кількість

1

всього їх площа (м2)

180,1

Філія «Райдуга» по вул. Московська 15-В/77

1) Кабінет музики

+

кількість

1

всього їх площа (м2)

9,7

площа на одного учня (м2)

2) кабінет інтелектуальних ігр

+

кількість

1

всього їх площа (м2)

13,4

площа на одного учня (м2)

1,34

3)кабінет декоративно - ужитковий

кількість

1

всього їх площа (м2)

44,6

площа на одного учня (м2)

2,97

Підвальне приміщення

1) музична студія

+

кількість

1

всього їх площа (м2)

44,1

площа на одного учня (м2)

44,1

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог та температурного режиму в Ніжинському Будинку дітей та юнацтва

з/п

Показники

Необхідно

Фактично

Основне приміщення, вул. Богуна, 14 Б

1

Відстань від будівлі до проїжджої частини /м/

25

5

2

Площа озеленення земельної ділянки / %/

45

45

3

Відстань від високорослих дерев до стін навчальних приміщень з вікнами /м/

10

10

4

Наявність по периметру земельної ділянки зеленої смуги

+

+

5

Природне освітлення

25%

25%

Природне освітлення падає на робочі місця зліва

+

+

Висота вікон /м/

2

2

Ширина простінків між вікнами /м/

0,5

0,7

Висота підвіконня /м/

0,8

0,9

Колір поверхні стін

бежевий

бежевий

Колір віконних рам

білий

білий

6

Штучне освітлення

+

Питома потужність освітлення лампами розжарювання /Вт/м2/

24 Вт/ м2

24 Вт/ м2

Наявність працюючих світильників

+

+

Кількість промивань вікон на рік

4

4

7

Повітряний режим

+

Відносна вологість повітря в аудиторіях і кабінетах /%/

40-60%

50%

Вологе прибирання аудиторій /кількість на день/

2

2

Вологе прибирання танцювального залу/ після кожного заняття/

2

2

Вологе прибирання коридорів, східців/ кількість на день/

2

2

Вологе прибирання туалетів/ з використанням дезінфікуючих засобів/

2

2

Провітрювання після кожного заняття аудиторій

+

+

Провітрювання після кожного заняття танцювального залу

+

+

8

Температурний режим

Аудиторії і кабінети /градуси/

17-20

20

Танцювальна зала /градуси/

17-20

20

Роздягальня / градуси/

17-20

20

Актова зала/градуси/

17-20

19

Вестибюль/гардероб, градуси/

17-20

18

Туалети /градуси/

17-20

20

9

Оформлення санітарно-технічної документації та документації з техніки безпеки

- кабінет школи «Паростки» - інструкція з охорони праці та техніки безпеки, інструкція з пожежної безпеки. Журнал реєстрації згідно з нормативними актами (для вихованців). План евакуації учасників навчально-виховного процесу на випадок пожежі та інших надзвичайних подій.

+

- методичний кабінет - інструкція з охорони праці та техніки безпеки, інструкція з пожежної безпеки. Журнал реєстрації згідно з нормативними актами (для педагогічних працівників). План евакуації учасників навчально-виховного процесу на випадок пожежі та інших надзвичайних подій.

+

- кабінет практичного психолога - інструкція з охорони праці та техніки безпеки, інструкція з пожежної безпеки. Журнал реєстрації згідно з нормативними актами (для вихованців). План евакуації учасників навчально-виховного процесу на випадок пожежі та інших надзвичайних подій.

+

- танцювальний зал - інструкція з охорони праці та техніки безпеки, інструкція з пожежної безпеки. Журнал реєстрації згідно з нормативними актами (для вихованців). План евакуації учасників навчально-виховного процесу на випадок пожежі та інших надзвичайних подій.

+

- студія «Образотворчого мистецтва» - інструкція з охорони праці та техніки безпеки, інструкція з пожежної безпеки. Журнал реєстрації згідно з нормативними актами (для вихованців). План евакуації учасників навчально-виховного процесу на випадок пожежі та інших надзвичайних подій.

+

- кабінет культорганізатора - інструкція з охорони праці та техніки безпеки, інструкція з пожежної безпеки. Журнал реєстрації згідно з нормативними актами (для вихованців). План евакуації учасників навчально-виховного процесу на випадок пожежі та інших надзвичайних подій.

+

- кабінет музики та співів - інструкція з охорони праці та техніки безпеки, інструкція з пожежної безпеки. Журнал реєстрації згідно з нормативними актами (для вихованців). План евакуації учасників навчально-виховного процесу на випадок пожежі та інших надзвичайних подій.

+

- кабінет гурткової роботи - інструкція з охорони праці та техніки безпеки, інструкція з пожежної безпеки. Журнал реєстрації згідно з нормативними актами (для вихованців). План евакуації учасників навчально-виховного процесу на випадок пожежі та інших надзвичайних подій.

+

10

Відповідність санітарним нормам розкладу занять

+

Філія НБДЮ «Райдуга», вул. Московська, 15 В/77

1

Відстань від будівлі до проїжджої частини /м/

25

10

2

Площа озеленення земельної ділянки / %/

45

45

3

Відстань від високорослих дерев до стін навчальних приміщень з вікнами /м/

10

10

4

Наявність по периметру земельної ділянки зеленої смуги

+

+

5

Природне освітлення

25%

25%

Природне освітлення падає на робочі місця зліва

+

+

Висота вікон /м/

2

2,1

Ширина простінків між вікнами /м/

0,5

0,8

Висота підвіконня /м/

0,8

0,8

Колір поверхні стін

бежевий

бежевий

Колір віконних рам

білий

Білий

6

Штучне освітлення

+

Питома потужність освітлення лампами розжарювання /Вт/м2/

24 Вт/ м2

24 Вт/ м2

Наявність працюючих світильників

+

+

Кількість промивань вікон на рік

4

4

7

Повітряний режим

+

Відносна вологість повітря в аудиторіях і кабінетах /%/

40-60%

50%

Вологе прибирання аудиторій /кількість на день/

2

2

Вологе прибирання танцювального залу/ після кожного заняття/

2

2

Вологе прибирання коридорів, східців/ кількість на день/

2

2

Вологе прибирання туалетів/ з використанням дезінфікуючих засобів/

2

2

Провітрювання після кожного заняття аудиторій

+

+

8

Температурний режим

Аудиторії і кабінети /градуси/

17-20

20

Роздягальня / градуси/

17-20

20

Вестибюль/гардероб, градуси/

17-20

18

Туалети /градуси/

17-20

20

9

Оформлення санітарно-технічної документації та документації з техніки безпеки

- кабінет декоративно-вжиткового напрямку - інструкція з охорони праці та техніки безпеки, інструкція з пожежної безпеки. Журнал реєстрації згідно з нормативними актами (для вихованців). План евакуації учасників навчально-виховного процесу на випадок пожежі та інших надзвичайних подій.

+

- кабінет інтелектуальних занять - інструкція з охорони праці та техніки безпеки, інструкція з пожежної безпеки. Журнал реєстрації згідно з нормативними актами (для вихованців). План евакуації учасників навчально-виховного процесу на випадок пожежі та інших надзвичайних подій.

+

- «Музичний» кабінет - інструкція з охорони праці та техніки безпеки, інструкція з пожежної безпеки. Журнал реєстрації згідно з нормативними актами (для вихованців). План евакуації учасників навчально-виховного процесу на випадок пожежі та інших надзвичайних подій.

+

- підвальне приміщення, музична студія - інструкція з охорони праці та техніки безпеки, інструкція з пожежної безпеки. Журнал реєстрації згідно з нормативними актами (для вихованців). План евакуації учасників навчально-виховного процесу на випадок пожежі та інших надзвичайних подій.

+

10

Відповідність санітарним нормам розкладу занять

+

Забезпеченість навчальних кабінетів необхідним обладнанням, інструментами, матеріалами відповідно до навчальних програм та профілю гуртка, групи або іншого творчого об’єднання Ніжинського Будинку дітей та юнацтва

Призначення кабінету, приміщення

Матеріально-технічне забезпечення

Основне приміщення, вул. Богуна, 14 Б

1.

Школа «Паростки»

Стінка дитяча, секційні шафи – 2 шт., стіл-парта – 8 шт., лавки учнівські – 8 шт., стіл комп’ютерний – 1 шт., стільці – 1 шт., дошка класна – 1 шт., пластикова шафа – 1 шт., комп’ютер – 1шт., принтер – 1 шт., навчально-методична література, квіти.

2.

Кабінет психолога

Столи – 2 шт., стіл спеціальний – 1 шт., письмовий стіл – 1 шт., секційні шафи – 3 шт., стільці – 16 шт., вішалка – 1 шт., дзеркало – 1 шт., навчально-методична література, квіти.

3.

Студія образотворчого мистецтва

Стіл для переговорів – 1 шт., стільці – 20 шт., стіл однотумбовий – 1 шт., секційні шафи – 1 шт., тумби – 3 шт., мольберти – 10 шт., навчально-методична література, квіти

4.

Танцювальна зала

Танцювальні станки, дзеркала, шафа – 1 шт., стіл письмовий – 1 шт., стільці – 3 шт., шафа комод – 1 шт., піаніно – 1 шт., кондиціонери – 2 шт., баян – 1 шт., міні-диск – 1 шт., міні-диск програвач – 1 шт., вішалка, квіти.

5.

Кабінет гурткової роботи

Стіл учнівський – 3 шт., лавки учнівські – 5 шт., стільці дитячі – 5 шт., стільці – 4 шт., стіл письмовий – 1 шт., шафа секційна – 8 шт., підставка під кут – 1 шт., екран – 1 шт., калькулятор – 1 шт., телевізор – 1 шт., вішалка – 1 шт., доріжка килимова – 1 шт.,

6.

Кабінет культорганізатора

Стіл двотумбовий – 2 шт., шафа-стінка – 1 шт., столи столові – 4 шт., стільці – 18 шт., тумбочки – 2 шт., м’який куточок – 1 шт., вішалка – 1 шт., дзеркало – 1 шт., квіти

7.

Кабінет

«Музика та співи»

Дитяча стінка – 1 шт., піаніно – 1 шт., столи – 2 шт., стільці – 8 шт., лавки учнівські – 4 шт., стійки для мікрофонів – 2 шт., пюпітр – 1 шт., синтезатор «Ямаха» - 1 шт., музичний інструмент «Ямаха» - 1 шт., DVD-плеєр – 1 шт., самбуфер – 1 шт., магнітофон «Панасонік» - 1 шт., стабілізатор – 1 шт., килим – 1 шт.

8.

Актова зала

Піаніно – 1 шт., секції стільців – 49 шт., звукові колонки – 2 шт., оформлення сцени, завіси, світова пушка, підсилювач «Комбі» - 1 шт., мікрофони – 4 шт.

Філія НБДЮ «Райдуга», вул. Московська, 15 В/77

9.

Кабінет декоративно-вжиткового напрямку

Дошка учнівська – 1 шт., лавки учнівські – 3 шт., стіл письмовий – 1 шт., столи учнівські – 6 шт., стільці – 20 шт., стелаж-шафа – 2 шт., жалюзі – 3 шт., тумбочки – 2 шт.

10.

Кабінет інтелектуальних занять

Шафа – 1 шт., столи – 2 шт., стільці – 11 шт.

11.

Музичний кабінет

Піаніно – 1 шт., столи – 2 шт., стільці – 8 шт., шафа – 1 шт.

12.

Підвальне приміщення – музична студія

Стіл – 1 шт., офісний диван – 1 шт., стільці – 6 шт., акустична система – 1 шт., стійка під акустичну систему – 1 шт., пульт – 1 шт., підсилювач «Комбі» - 1 шт., гітара – 2 шт., гітарний кабінет – 1 шт., гітарний підсилювач – 1 шт., барабанна установка – 1 шт., телевізор – 1 шт., килимове покриття – 1 шт., вішалка – 1 шт.

Фінансування НБДЮ здійснюється з міського бюджету. Фінансово-господарська діяльність здійснюється на основі кошторису, що затверджується у встановленому порядку. Кошторис передбачає видатки на заробітну плату з нарахуваннями, комунальні видатки, видатки на відрядження, придбання медикаментів, обладнання та інвентарю. Кошти НБДЮ зберігаються на рахунках міського управління освіти і використовуються відповідно до кошторису. Облік і використання коштів здійснюється відповідно до порядку, передбаченого чинним законодавством. Діловодство і бухгалтерський облік ведуться згідно із законодавством та нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України. Бухгалтерський облік закладу здійснює централізована бухгалтерія управління освіти Ніжинської міської ради.

НБДЮ має спеціальний рахунок, який обліковує залучені додаткові джерела фінансування: оренда приміщень, спонсорська допомога, благодійні внески, додаткові освітні послуги. Ремонт та поновлення матеріально-технічної бази відбувається в основному за рахунок залучення додаткових джерел фінансування: оренда приміщень, спонсорська допомога, додаткові освітні послуги, благодійні внески від громадськості та батьків гуртківців.

Співпраця педагогів та батьків закладу спрямована на покращення та зміцнення матеріально-технічної бази, необхідної для створення сучасних, естетичних, розвиваючих умов, в яких закладається фундамент творчої, соціально значимої особистості. Батьківською радою закладу та окремих творчих об’єднань створені фонди батьківської грошової допомоги, з яких за ініціативою батьків або на прохання адміністрації закладу виділяються кошти на поновлення матеріальної бази та забезпечення потреб навчально-виховного процесу. Батьки гуртківців з розумінням ставляться та охоче долучаються до вирішення проблем забезпечення життєдіяльності закладу, бо на власні очі бачать користь від їх внесків. Впевненості у раціональному використанні батьківських коштів додає чітке дотримання непохитних принципів – добровільність, помірність, прозорість, відкритість, доцільність, обліковість.

Поновлення матеріальної бази за 2012-2015 р.

№ п/п

Назва

з них за

2012

2013

2014

2015

1.

Дитяча стінка

1

1

2.

Відеокамера

1

3.

Інформаційний стенд

1

4.

Принтер

1

2

1

1

5.

Стіл комп’ютерний

1

6.

Стільці

31

18

7.

Комп’ютер

2

8.

Шафа-вішалка

2

9.

Стіл для нарад

1

10.

Електропраска

1

11.

Тумба під оргтехніку

1

12.

Шафи секційні

29

13.

Доріжка килимова

1

14.

Шафа-стелаж («Райдуга»)

2

15.

Дошка учнівська («Райдуга»)

1

16.

Лавки учнівські («Райдуга»)

3

17.

Мікрофон

1

18.

Жалюзі («Райдуга»)

3

19.

Мультимедійний проектор

1

20.

Екран

1

21.

Ноутбук

1

2

22.

Стінка вітальня

1

23.

Кондиціонер

2

24.

Тумба-комод

1

25.

Акустична система («Райдуга»)

1

26.

Пульт звукокеруючий («Райдуга»)

1

Рік

Розподіл коштів

Оренда

Благодійні внески

Спонсорська допомога

Додаткові платні послуги

2012

надходження

464,90 грн.

32283,35 грн.

15634,28 грн

витрати

Новорічні подарунки, меблі, канцтовари, відеотехніка, іграшки, засоби технічного користування

Будматеріали, канцтовари

2013

надходження

11880,25 грн.

22860 грн.

31600 грн.

витрати

Оргтехніка, будматеріали, меблі, тканина, електроприлади, госптовари, канцтовари, фотопослуги,

Комп’ютери, принтер, меблі, електро-прилади

Зарплата логопеда, додаткових годин гурткової роботи, страхові послуги, періодичні видання

2014

надходження

20785 грн.

2218 грн.

33800 грн.

витрати

Послуги зв’язку, меблі, оргтехніка, кондиціонер

Мікрофон, оргтехніка

Зарплата логопед, страхові послуги, періодичні видання

2015

надходження

10393 грн.

1000 грн.

витрати

Оргтехніка

Звуко-підсилююча апаратура

Результати моніторингу якості освіти:

Звіт про результати роботи з обдарованими дітьми НБДЮ у 2017-2018 н.р.

Результативність 2017-2018 (ІІ семестр) н.р.

Результативність 2017-2018 (І семестр) н.р.

Результативність 2016-2017 н.р.

Річний звіт про діяльність закладу:

Звіт 2017-2018 н.р.

Звіт 2016-2017 н.р.

Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами:

В НБДЮ створено умови для осіб з особливими потребами, що здатні самостійно пересуватися. НБДЮ постійно охоплює позашкільною освітою та залучає до масово-виховних заходів дітей та молодь з особливими потребами. У 2017-2018 році до гуртківського контингенту входить 17 осіб.

Кiлькiсть переглядiв: 1543

Коментарi

  • SymnmyncPieby

    2017-01-16 06:17:38

    Раздаем по 50$ просто так. Выберите счет, инвестируйте полученные 50$ и наблюдайте за тем, как растут уже ваши деньги. Получите 50 USD здесь http://rancat.xyz/track/BDP50...